Showing posts with label Σεβίλλη. Show all posts
Showing posts with label Σεβίλλη. Show all posts

Tuesday, February 28, 2012

Seville!

Γεια σας!
Ελπίζω να είστε καλά παρά τις απότομες αλλαγές του καιρού και να συνεχίζετε τις δημιουργίες σας!
Εγώ προσπαθώ τουλάχιστον:).
Έτσι στα πλαίσια της πρόκλησης στο OUAS έφτιαξα την παρακάτω σύνθεση, όπου είχε θέμα ένα ταξίδι. Η φωτογραφία είναι από το 1998 σε ένα ταξίδι που κάναμε στην Ισπανία στα πλαίσια ενός προγράμματος ανταλλαγής νέων. Επισκεφτήκαμε τη Μάλαγα, τη Γρανάδα και τη Σεβίλλη. Η φωτογραφία είναι από τη Σεβίλλη, σε μια πανέμορφη πλατεία, της οποίας δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα. Ήταν, πάντως από τα ωραιότερα ταξίδια που έχω κάνει και περάσαμε υπέροχα!
Χρησιμοποίησα χαρτιά Basic grey, prima chipboards, tim holtz διακοσμητικά, λουλουδάκια βελονάκι και δαντελίτσες δωράκι της αγαπημένης μας Κατερίνας. Ξέχασα να σας πω ότι έκανα και misting με μια μάσκα του tim holtz στη βάση του χαρτιού.
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας!

Hi!
Hope you are ok and continue creating:)
I try to do so because of many- not good- things happening in my country.
Due to a challenge at OUAS I made this layout, where we had to talk about a journey. So, the photo is from Seville-Spain- that I visited in August of 1998. The journaling is in greek, where I am telling about this journey and the cities we visited (Malaga, Granada and Seville). It was a great journey and I hope to go one day again in Spain, in Barcelona this time :).
I used basic grey paper, prima chipboards, flower, tim holtz embellishments and crochet flowerw from my stash (Katerina's gift- thank you!). I, also, did misting with tin holtz's mask in the base paper.
Do you like it?