Showing posts with label get creative. Show all posts
Showing posts with label get creative. Show all posts

Saturday, September 8, 2012

handsome!

Καλημέρα!
Με αφορμή την πρόκληση στο get creative και το φανταστικό κιτ Zephyr από το enjoyscrapping, έφτιαξα την παρακάτω σύνθεση.
Με τη σύνθεση αυτή θα πάρω μέρος και στην πρόκληση στο lasting memories.
Σας αρέσει;

Hi there!
How are you?
I made a layout for get creative, that had a color challenge this month. I got Zephyr kit from enjoy scrapping, which is an awesome kit!!!
With this layout I will participate in lasting memories challenge, copying Elizabeth's layout. 
Do you like it?







Friday, June 29, 2012

4 ήλιοι στη ζωή μου- 4 suns in my life

Η πρόκληση του get creative της 1ης Ιουνίου είχε σαν θέμα τον ήλιο. Κι επειδή τίποτε άλλο δε φωτίζει τη ζωή μου όσο τα παιδιά μου, έφτιαξα μια σύνθεση με τους πρωταγωνιστές της ζωής μου. Χρησιμοποίησα το σκετς από το purple pumpkin, οπότε παίρνω μέρος και στη δική τους πρόκληση.

get creative's 1st june challenge has as subject the "sun". My kids are the suns in my life, so I made a challenge with my sweeties. I used purple pumpkin's june sketch, so I am taking part in their challenge too.


Συγγνώμη για τη σύντομη ανάρτηση, αλλά πρέπει να προλάβω την 1η πρόκληση που λήγει σε 20'!!!

Sorry for the short post, but I have to catch up the first challenge that ends in 20'!

Saturday, May 26, 2012

που "ταξιδεύεις" άραγε;- wander...

Και να επιτέλους η σύνθεσή μου για το get creative με το σκετς της Μελένιας.

Η αλήθεια είναι ότι το αποτέλεσμα δε με ικανοποίησε όσο ήθελα, αλλά δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Η φωτογραφία δεν είναι και τόσο καλή λόγω καιρού...βρέχει συνέχεια από χθες το βράδυ...
Τελοσπάντων... Για τη σύνθεση χρησιμοποίσα το κιτ be amazing από τη Λένα. Είναι καταπληκτικό κιτ και όσα έχει μέσα αξίζουν με το παραπάνω!!!
Για τον εξωτερικό κύκλο σφράγισα με μια σφραγίδα του σετ και έκανα θερμό ανάγλυφο. Τον εσωτερικό κύκλο τον έκανα με νήμα-baker's twine που είχε στο κιτ αλλά και δικό μου στο οποίο πέρασα τα διακοσμητικά κουμπάκια. Έκοψα πεταλούδες, ψέκασα με μιστ, έβαλα και καρδούλες whimsie της webster's pages και έτοιμο.

hi! Here is a layout I made for get creative's challenge using "be amazing" kit I got from Lena (enjoyscrapping). The kit is amazing and everything that is in deserve every penny!!!
The photos are not good due to the rainy weather since yesterday night!
For the outer circle I stamped with a kit stamp and did heat embossing. For the inner circle, I used baker's twine and passed through some buttons. I misted, cut butterflies, put whimsie hearts from webster's pages and here it is.