Sunday, May 13, 2012

Grow in happiness!

Γεια σας!
Χρόνια Πολλά στις μανούλες που σήμερα γιορτάζουν και χαίρονται μαζί με τα παιδάκια τους! Να είμαστε υγιείς, γερές και να έχουμε πάντα για τα παιδάκια μας μια αγκαλιά, ένα φιλί, ένα καλό λόγο και πολύ μα πολύ αγάπη!!!
Ύστερα από αρκετές μέρες κατάφερα να ολοκληρώσω μια σύνθεση που θα τη στείλω και ως συμμετοχή στην πρόκληση του CSI No.18 καθώς και στην πρόκληση Νο 70 του sketchabilities.
Υπάρχει journaling σε όλη τη σύνθεση, καθώς και κρυφό journaling πίσω από τη φωτογραφία πάνω αριστερά.

Καλά να περάσετε!!!
Φιλιά!

Hi!
Happy mother's day to all mothers that celebrate today and are happy. May you are always healthy, strong, patient and have for our children a smile, a hug, a sweet kiss, and sooooooo much LOVE!
After many days I managed to make a layout for taking part in CSI No.18 and in sketch #70 of sketchabilities.
There is journaling all over the page and i hidden journaling behind the left photo.

Have a nice Sunday!!
xx



Thursday, April 26, 2012

βόλτα στο βουνό- walking in nature

Καλησπέρα!
Τι μου κάνετε;
Εγώ χθες υποδέχθηκα το 18ο ανηψάκι μου και είμαι πολύ χαρούμενη! Ένας κούκλος υγιής και χαρούμενος!

Ας πάμε και στα "δικά" μας... Η σύνθεση που έφτιαξα έχει μια φωτογραφία που τραβήχτηκε πριν από 15 χρόνια περίπου!!! Είμαι με μια συμφοιτήτριά μου και τη μια από τις αδερφές μου πάνω στο βουνό (Παγγαίο) στο χωριό μου, περπατώντας σε ένα μονοπάτι. Ήμασταν, θυμάμαι, μια μεγάλη παρέα περίπου 20-25 άτομα και ανεβαίναμε στο βουνό. Αξέχαστα και ξένοιαστα χρόνια!!!
Τα χαρτιά είναι από την Cosmo Cricket, λεπτομέρειες δε θυμάμαι για τη συλλογή και η πεταλουδίτσα από το Jumbo. Επίσης, χρησιμοποίησα molding paste για να κάνω μια καγκελόπορτα με μια μάσκα από τη Λένα και τη ψέκασα όταν στέγνωσε με mists αλλά δεν είναι και τόσο πετυχημένη...
Ελπίζω να είναι καλούτσικο...
Φιλάκια!!!

Hi!
How are you? I am so much happy, as I welcomed my 18th nephew yesterday! He is a gorgeous baby and so beautiful!!!

Today, I made a layout with a photo I had about 15 years ago. It's a friend of mine, one of my sisters and me on the mountain Paggeo. We were with a company of about 20-25 persons, walking on a path on the mountain. Great days, so carefree!
Papers are from Cosmo Cricket- i don't remember collection and a butterfly from Jumbo. I tried to make an iron door with a mask I got from Lena with molding paste and mists... not so good :( but I liked it on the layout!

Hope you can bear it!
xx




Wednesday, April 18, 2012

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Καλησπέρα!
Χριστός Ανέστη!
Πως περάσατε τις Άγιες μέρες; Εμείς ήμασταν στο χωριό και ευτυχώς που ο καιρός ήταν καλός και περάσαμε τέλεια!
Σήμερα ολοκήρωσα μια σύνθεση με τα τελευταία χαρτιά που μου έμειναν από το κιτ beautiful dreamer- είναι μάλλον η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ΟΛΑ τα χαρτιά από ένα κιτ! Το σκετς -το οποίο δεν μπορώ να βρω- και στο οποίο βασίστηκα είναι ένα παλιό από αυτό το blog.
Ελπίζω να σας αρέσει!

Hi!
How are you?
Today I am showing you a layout I made with the last papers I had from the beautiful dreamer kit. I think is the first time I use ALL  the papers from a kit! I used an old sketch from this blog, but I can not find the sketch right now.
Hope you like it!


Tuesday, April 3, 2012

"υφασμάτινη σύνθεση"- "fabric" layout

 Καλησπέρα!
Καλό μήνα- αν και λίγο καθυστερημένα!
Η νέα πρόκληση του getcreative είναι σούπερ! Θέλει να χρησιμοποιήσουμε ύφασμα στη σύνθεση.
Έτσι, εγώ αντί για pattern paper στο background της φωτογραφίας, χρησιμοποίησα ύφασμα, καθώς και μερικά υφασμάτινα λουλουδάκια και τρέσα για το φιόγκο- πάνω αριστερά. Ακόμη, είναι η πρώτη σύνθεση στην οποία χρησιμοποιώ τη ραπτομηχανή μου, όπου γάζωσα γύρω γύρω το βασικό χαρτί και λιγάκι επάνω στο ύφασμα.
Πίσω από τη φωτογραφία έγω κρυμμένα σχόλια για τη φωτογραφία, οπότε θα συμμετάσχω και στην πρόκληση στο lasting memories.

Ελπίζω να σας αρέσει...
Φιλιά!!!

Hi!
Have a nice month- even a little bit late!
 Get creative is here for April with a new challenge, where we have to use fabric.
So, for this layout, I used fabric instead for pattern paper at photo's background.
I also sewed around the basic paper and on the fabric too (this is my first layout using my sewing machine!). I put a couple of fabric flowers and ribbon.
Behind the photo there is hidden journaling, so I will take part in lasting memories challenge for this week.
Hope you like it...

Kisses!



Saturday, March 31, 2012

crochet layout

Καλησπέρα!
Επιτέλους έφτιαξα ακόμη μια σύνθεση για το get creative με το υπέροχο σκετς της Μελένιας!
Μια μέρα, λοιπόν, τα παιδάκια μου- που τους αρέσουν τα δημητριακά- λένε: "μαμά, θα μας δώσεις δημητριακά να φάμε;" Φυσικά δεν μπορούσα να αρνηθώ. Ανοίγω ένα κουτί, καινούργιο, τους βάζω να φάνε και αφού τακτοποίησα όσα περίσσεψαν στο βάζο τους, έμεινα με το άδειο κουτί δημητριακών στο χέρι να χαζεύω αφηρημένα. Και τότε μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω κάτι με αυτό το κουτί. Παίρνω λοιπόν ένα στρογγυλό πιατάκι φαγητού, ένα στυλό και φτιάχνω ένα περίγραμμα κύκλου στο εσωτερικό του κουτιού. Παίρνω και το ψαλίδι-χατζάρα της κουζίνας (αφού εκεί ήμουν, τι να κάνω, να βγάλω τον κυκλοκόφτη από τον πάνω όροφο που είναι το γραφείο; Δε λέει...) και κόβω τον κύκλο. Αργότερα τον βάφω με μπλε ακρυλική μπογιά, κάνω τρύπες με το cropadile και πιάνω το βελονάκι με άσπρη κλωστούλα. Και νάσου ένας κύκλος με περιφέρεια crochet! Εάν θέλετε να δείτε πως το έκανα, αφήστε μου σχόλιο με τις απορίες σας και θα ανεβάζω φωτογραφίες με την πρώτη ευκαιρία. (Κι εγώ από αλλού το είδα, δεν ανακάλυψα την πυρίτιδα!!!).
Για τα υπόλοιπα, χρησιμοποίησα χαρτιά από το υπέροχο κιτ της echo park "a walk in the park".
Με αυτή τη σύνθεση θα συμμετάσχω επίσης, στην πρόκληση του BITW χρησιμοποιώντας της λέξη "sparkle".
Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και τη Ελένη Γρατσία για τη βοήθειά της στον τίτλο!!!
Ελπίζω να σας αρέσει!
Φιλιά και καλό Σ/Κ.!!!!!

Hi!!!
I finally, finished a layout for get creative challenge with the great sketch of Melenia!
And how did I do that...One day my kids- that love eating cereals with milk- asked me if they could have some cereals for breakfast. I couldn't say no, of course, so after I gave them to eat and put the rest of cereals in their vase, I stayed looking at hte empty box. And then an idea came in mind. I cut a circle and I painted it with blue acrylic paint. Then, I made punches with cropadile and grabbed my crochet hook and thread and I made a crochet around the circle. If you would like to see how I did that don't hesitate to ask and I promise to upload some photos ASAP.
For the rest, I used papers and stickers from the echo park's kit "a walk in the park".
I have to THANK Eleni Gratsia for helping me in title!
With this layout i will take part at BITW's challenge, using the word "sparkle".
Hope you like it!
Have a great weekend!!!



Tuesday, March 20, 2012

γλυκιά και αξιαγάπητη!- adorable... and sweet

Γεια σας φιλεναδίτσες μου και φίλοι!
Hi my friends! 

Ελπίζω η βελτίωση του καιρού να έφτιαξε τη διάθεσή σας και να νιώθετε "ανεβασμένοι"!
Hope the better weather makes you feel happier and better!

Η σημερινή σύνθεση προορίζεται για συμμετοχή στην πρόκληση της 1ης Μαρτίου του get creative, όπου έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε την παρακάτω χρωματική παλέτα 
My today's layout will take part in get creative's challenge, were we had to use this palette

Και επειδή χρησιμοποίησα αυτό το σκετς από το c'est magnifique
And because Iused this sketch from c'est magnifique


θα συμμετάσχω και στη δική τους πρόκληση.
I will take part in their challenge too!

Ακόμη, χρησιμοποίησα και τη λέξη charm, οπότε λέω να πάρω μέρος και στην πρόκληση του BITW.
I, also, used the word "charm", so I think I will take part in BITW challenge too.





Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ελένη Γρατσία για τη σημαντική βοήθειά της στην τοποθέτηση του τίτλου, μέσω βιντεο-συνομιλίας! Χίλια ευχαριστώ Ελένη μου!
I would like to say huuuuge thanks to Eleni Gratsia for her help through online talking about putting the title in the right place on the layout! Many many thanks Eleni!!!

Χρησιμοποίησα χαρτιά από ένα κιτ που είχα πάρα πολύ καιρό και είναι το "Maggie May" από My Minds Eye. Πρόσθεσα και μερικά λουλουδάκια, πρίμα διαμαντάκια και κορδέλα-λουλούδια που είχα και ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα.
I used papers from a kit I had since I don't remember when and it is the "Maggie May" from My Minds Eye. I added some flowers, prima gems and ribbon-flower I has in stash and I hope you like the result.

Monday, March 19, 2012

i miss...

Καλησπέρα!
Καλά είστε;
Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση που έκανα για την πρόκληση στο OUAS, όπου έπρεπε να τελειώσουμε τη φράση "i miss..." (μου λείπει...).
Η φωτογραφία είναι από την ορκομωσία μου όταν τελείωσα τη σχολή στο ΑΠΘ. Η αλήθεια είναι ότι μου λείπουν τα χρόνια που ήμουν φοιτήτρια, ξένοιαστα, με μόνη έννοια το πανεπιστήμιο και το διάβασμα. Αλλά κάθε ηλικία έχει τις χαρές της και τα δικά της, όπως τώρα με την υπέροχη οικογένειά μου, τα ζουζουνάκια μου και τον υπέροχο σύζυγό μου!
Για τη σύνθεση χρησιμοποίησα το κιτ Be Happy που πήρα από τη Λένα και το οποίο είχε ΠΟΛΛΑ μέσα! Καταπληκτικό κιτ!!!
Ελπίζω να σας αρέσει η σύνθεση.

Hi!
Are you fine?
Today I made a layout for OUAS' challenge, were we have to finish the words "i miss...".
The photo I used is from my graduation at Aristotle University of Thessaloniki from Medical School. I miss those day, carefree, with the only thing in mind was studying and attending classes. But, every age has its own good moments and things to be happy for, like now with my family, my wonderful little kids and my lovely husband!
For the layout, I used the stuff from Be Happy kit I got from Lena. She is so so so much good at making kits and putting things together! And this kit had so many stuff in there!!!
Hope you like my layout.





Wednesday, March 7, 2012

stand by you!

Καλημέρα από τη βροχερή Θεσσαλονίκη!
Τι κάνετε;
Εγώ, επιτέλους κάνω μια ανάρτηση που ήθελα εδώ και 1-2 μέρες αλλά όλο καθυστερούσε για διάφορους λόγους.
Είναι μια σύνθεση που έφτιαξα με αφορμή την πρόκληση της Μελένιας και   η οποία θα συμμετέχει και στην πρόκληση του BITW, καθώς χρησιμοποίησα τη λέξη discover.
Ο τίτλος είναι έμπνευση της Ελευθερίας, και την ευχαριστώ πάρα πολύ! Μάκια κοριτσάκι!!! Κορίτσια, εάν δυσκολέυεστε σε τίτλου, ρωτήστε την Ελευθερία!
Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι από αυτά που είχα αρκετό καιρο και δε θυμάμαι από που ακριβώς είναι.Λουλουδάκια πρίμα, συνδετηράκι, die-cut και ελπίζω να προσεγγίζω το πανέμορφο σκετσ της Μελένιας.

Hi from the rainy Thessaloniki!
Today, i will show you a layout I made for Melenia's challenge and I will take part at BITW's challenge, as I used the word "discover".
Title is ELeftheria's inspiration and I am thankful to her!!! If you have difficulty in finding titles, ask her!! She is really very good in this!
I used papers from my stash (I don't remember were are they from), prima flowers, die cut painted with acrylics, ribbons, alphas and I hope I have made some kind of Melenia's sketch.




Thursday, March 1, 2012

ΟΧΙ!- ΝΟ!

Καλησπέρα και πάλι!
Σας είπα ότι κάτ με έπιασε και κάνω συνέχεια συνθέσεις, έτσι;
Λοιπόν, αυτή τη φορά έφτιαξα μια σύνθεση για την πρόκληση στο lasting memories, που έπρεπε να κάνουμε κάτι που γιορτάζουμε ή πανηγυρίζουμε.
Η σύνθεση έχει να κάνει με την 28η Οκτωβρίου και το ΟΧΙ της Ελλάδας στον Ιταλό κατακτητή.
Χρησιμοποίησα χαρτιά coredinations, δαντέλα, λουλουδάκια και έκοψα το φράχτη με die του tim holtz.
Τα χρώματα ελληνικά και τα παιδιάκια τσολιάδες.
Σας αρέσει;

Hi again!
I told you that I made these days too many (for me) layouts, didn't I?
This time I made a layout for lasting memories, where we had to make something that we celebrate for. I chose a national celebration, when on 28th of October 1940 Greek people said 'NO' to Italian.
Colors are greek and kids are dressed with the greek traditional wear "tsolias". I used coredinations cardstock, doily, flowers and cut the fence with tim holtz's die.
Do you like it?






Wednesday, February 29, 2012

10 χρόνια πριν- 10 years ago

Καλησπέρα!
Τι μου κάνετε;
Εγώ δεν ξέρω τι έχω πάθει αυτές τις μέρες, αλλά φτιάχνω τη μια σύνθεση πίσω από την άλλη! Δε νομίζω βέβαια να κρατήσει και πολύ- αλλά όσο κρατήσει, καλά είναι!
Έτσι, λοιπόν για την πρόκληση στο challenge me happy έφτιαξα αυτή τη σύνθεση. Είναι η στιγμή που υπογράφω όταν ορκίστηκα τελειώνοντας την Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, πριν από 10 χρόνια. Άντε και στην ειδικότητα τώρα:).
Χρησιμοποίησα χαρτιά glitz και Prima καιώς και διακοσμητικά των ίδιων εταιρειών.

Hi!
How are you?
I am fine and very creative these days. However I don't know if it lasts for a long time:). Hope to!
So, for challenge me happy challenge, I made this layout. It's me, 10 years ago, when I graduated from the Medical School of Aristotle University of Thessaloniki.
I used glitz and prima papers and embellishments of these companies too. Journaling is hidden behind the photo with the flowers.
Hope you like it!







Tuesday, February 28, 2012

Seville!

Γεια σας!
Ελπίζω να είστε καλά παρά τις απότομες αλλαγές του καιρού και να συνεχίζετε τις δημιουργίες σας!
Εγώ προσπαθώ τουλάχιστον:).
Έτσι στα πλαίσια της πρόκλησης στο OUAS έφτιαξα την παρακάτω σύνθεση, όπου είχε θέμα ένα ταξίδι. Η φωτογραφία είναι από το 1998 σε ένα ταξίδι που κάναμε στην Ισπανία στα πλαίσια ενός προγράμματος ανταλλαγής νέων. Επισκεφτήκαμε τη Μάλαγα, τη Γρανάδα και τη Σεβίλλη. Η φωτογραφία είναι από τη Σεβίλλη, σε μια πανέμορφη πλατεία, της οποίας δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα. Ήταν, πάντως από τα ωραιότερα ταξίδια που έχω κάνει και περάσαμε υπέροχα!
Χρησιμοποίησα χαρτιά Basic grey, prima chipboards, tim holtz διακοσμητικά, λουλουδάκια βελονάκι και δαντελίτσες δωράκι της αγαπημένης μας Κατερίνας. Ξέχασα να σας πω ότι έκανα και misting με μια μάσκα του tim holtz στη βάση του χαρτιού.
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας!

Hi!
Hope you are ok and continue creating:)
I try to do so because of many- not good- things happening in my country.
Due to a challenge at OUAS I made this layout, where we had to talk about a journey. So, the photo is from Seville-Spain- that I visited in August of 1998. The journaling is in greek, where I am telling about this journey and the cities we visited (Malaga, Granada and Seville). It was a great journey and I hope to go one day again in Spain, in Barcelona this time :).
I used basic grey paper, prima chipboards, flower, tim holtz embellishments and crochet flowerw from my stash (Katerina's gift- thank you!). I, also, did misting with tin holtz's mask in the base paper.
Do you like it?



Friday, February 24, 2012

get creative-brothers!

Καλησπέρα!
Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση που έφτιαξα για την πρόκληση στο getcreative με αυτό το σκετς

Χρησιμοποίησα χαρτιά pink paislee, διακοσμητικά prima, κορδέλες και δαντέλες από τα συρτάρια μου. Πριν από 2 χρόνια περίπου τα μεγάλα αγόρια μου στο βοτανικό κήπο του δήμου μας.
Ελπίζω να σας αρέσει!

Hi! 
A quick post to show you a lo created for the challenge at getcreative with the sketch you saw before. 
I used pink paislee papers, prima embellishments and ribbons from my stash.
Hope you like it!



Tuesday, February 21, 2012

you make me happy!

Καλησπέρα σας!
Σήμερα έχω κάνει μια σύνθεση που από καιρό ονειρευόμουν...ξέρετε, αυτές τις συνθέσεις με πολλά πολλά "επίπεδα"( layers) που βλέπω σε διάφορα blogs και θαυμάζω. Λοιπόν, αφορμή ήταν ένα μάθημα στο missartspapercrafting που έδειχνε βήμα-βήμα όλη τη διαδικασία για ένα τέτοιο layout. Έχει πολλή δουλειά!!! Το τι υλικά χρησιμοποίησα ούτε που μπορώ να τα αναφέρω... τόσα δεν έχω βάλει ούτε σε όλες τις συνθέσεις μαζεμένες! Τόσες τεχνικές!!! Αλλά το ευχαριστήθηκα. Μου πήρε 3-4 μέρες να το φτιάξω. Στη φωτογραφία είναι το ένα από τα παλικάρια μου στο χωριό.
Με αυτή τη σύνθεση παίρνω μέρος στην πρόκληση στο Sketches in Thyme- με guest designer την αγαπημένη μας Ελευθερία, καθώς και στην πρόκληση του Lasting Memories, όπου πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κορδέλα και μέλος της σχεδιαστικής ομάδας είναι η φίλη μου Elizabeth.
Ελπίζω να σας αρέσει.
Φιλάκια!!!

Hi!
Since a long time I wanted to make a layout with many many layers, i was watching in other blogs and I admired! A lesson at missartspapercrafting was the beginning and i decided to make a lo with this photo of my one of my sons. I used many many things of my stuff (I don't even remember how many!), so many that I have not used in all my previous layouts together! LOL!!!
So many techniques! I enjoyed so much!!! It took me about 3-4 days to finish it.
With this layout I am taking part in two challenges- in Sketches in Thyme with guest designer my dear friend ELeftheria and in Lasting Memories' challenge with my friend Elizabeth as member of the DT.
Hope you like it!
Kisses!!!



 Και μερικά κοντινά πλάνα από διάφορα σημεία της σύνθεσης:




Tuesday, February 14, 2012

get creative challenge

Κυριολεκτικά τελευταία στιγμή κατάφερα να κάνω μια σύνθεση για την πρόκληση του get creative. Δεν είναι ψέμματα να πω ότι την έφτιαξα μέσα σε 40 λεπτά, η πιο γρήγορη σύνθεση που έχω κάνει ποτέ!! Χαχα!
Χαρτιά της cratepaper- συλλογή Emma's shoppe collection, baker's twine, chipboard letters από την ίδια συλλογή, die cut στρόγγυλο ψεκασμένο με mists, λουλουδάκια και μια ζεστή οικογενειακή, χειμωνιάτικη μέρα στο χωριό (πριν χρόνια που είχα μόνο τα 2 αγοράκια μου).
Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να είστε επιεικείς στην κριτική σας, καθώς οι φωτογραφίες της τελευταίας στιγμής στις 12 τα μεσάνυχτα δεν είναι και οι καλύτερες και για τα γραμματάκια "family" που μάλλον θέλουν μια ευθυγράμμιση!
Ελπίζω να σας αρέσει. 
Φιλιά!!!

At the very last moment I managed to make this layout for get creative challenge. It took me 40', so please be kind with the critic.
Crate papers- Emma's shoppe collection, baker's twine, butterflies cut with monarch butterfly punch, chipboard letters painted with acrylic dabber-lemonade, flowers and a warm winter day at the village with family.
Hope you like it.
Kisses!!!


Thursday, February 9, 2012

Κλήρωση!- Giveaway!

Καλησπέρα!
Τι κάνετε blogoφιλεναδίτσες;
Εμείς ας λέμε ότι είμαστε καλά μήπως και το πιστέψουμε...ιώσεις, ιώσεις, ιώσεις.... μεσολάβησε και ένα ταξιδάκι και έτσι η κλήρωση καθυστέρησε λιγάκι.
Ευχαριστώ πάρα πολύ τα κορίτσια που συμμετείχαν και τα δωράκια είναι κάποια χαρτιά 12χ12 και σφραγιδούλες.
Hello!
How are u my dear blogfriends?
My kids are a little bit of sick- fever, cough, etc...- but I am handling it:)
We had a small trip and the giveaway had to be a little late.
Thanks so much the girls who took place-m the candies are a few papers 12x12 and a couple of stamps.

Λευκή μου στην επόμενη ανάρτηση θα παίξω το παιχνιδάκι σου! Ο χρόνος με πιέζει παρα πολύ, τα παιδιά βήχουν και ο μικρός νομίζω ότι έχει πυρετό.......:(

Λοιπόν, τυχερή είναι η Κατερίνα Αλεξίου

Blogger Κατερίνα Αλεξίου said...

Μαρία Καλή χρονιά ευχομαι! Με υγεια πανω απο ολα! Ελπίζω με τον καινούργιο χρόνο να τα ξαναπούμε από κοντά! φιλάκια!
και η Μαίρη

Blogger Μαιρη said...

Μαρακι μου εύχομαι να είσαι πάντοτε τυχερή!! Κ οι αναγνώστες του blog σου να αυξάνονται συνεχώς! Πολλα φιλία!!
Κορίτσια στείλτε μου διευθύνσεις για να στείλω τα δωράκια σας. Κατερίνα ίσως τα πούμε κι από κοντά, εάν βολέψει.
ΦΙλιάάάάάάά


True Random Number Generator  2Powered by RANDOM.ORG



True Random Number Generator  9Powered by RANDOM.ORG


Monday, January 30, 2012

remember...

Γεια και χαρά σας!
Καλά είστε;
Εμείς εδώ, παλεύουμε με το κρύο και προσπαθούμε να ζεσταθούμε και να φτιάξουμε και τίποτα.... Έχω πολύ καιρό να κάνω μια σύνθεση... δεν είχα όρεξη, δεν είχα χρόνο, διάθεση.... δεν ξέρω τι έφταιγε... όλα και τίποτα.
Με αφορμή την πρώτη πρόκληση του getcreative είπα να φτιάξω κάτι... έκανα λοιπόν αυτή τη σύνθεση, όχι και τίποτα σπουδαίο, έτσι μήπως και πάρω "μπρος"... Έφτιαξα, λοιπόν, μια σύνθεση με 12 υλικά σύμφωνα με την πρόκληση της Ειρήνης- για το 2012.
Να μην ξεχάσω να σας πω ότι το σκετσ το "πήρα" από τη Nadia. Ευχαριστώ Nadia μου!!!
Ξέχασα να σας πω ότι με τη σύνθεση αυτή θα πάρω μέρος στην πρόκληση του BITW, για τη λέξη remember.

Hi!!!
How are you?
Here is cold! For my country is very very cold!!! We are trying to warm up and i try to make something scrapbookish :). It's a long time I have not make anything. Lack of time, bad mood... I push myself to take part in getcreative's challenges for January. In one at least.... So, I made this one for Irini's challenge that was to use 12 things- for 2012.
I have to thank Nadia for using her sketch as inspiration! Nadia, thank you so much!!!
I forgot to mention that with this layout i am taking part in BITW challenge, using word remember.

Χρησιμοποίησα- I used:
1. χαρτί webster's pages lullaby lane
2. φωτογραφία-photo
3. κομμάτι από χαρτί (πίσω από τη φωτο)- a pice of paper
4. δύο journaling cards webster's pages
5. journaling tag (δε θυμάμαι από που το έχω...)
6. δαντέλα- lace
7. λουλούδι petallo
8. λουλούδι καφετί- flower brown (συγγνώμη, αλλά δε θυμάμαι από που είναι...)
9. λουλούδι μικρό καφετί prima
10. κίτρινο λουλουδάκι prima sculpture flower
11. say it in crystals, το οποίο έκοψα σε τρία κομμάτια- cut in three parts.



Δεν ξέρω αν θα προλάβω να φτιάξω κάτι άλλο...
Το μυαλό μου είναι αλλού. Φεύγουμε ταξιδάκι 3ήμερο σε λίγες μέρες και πρέπει να ετοιμάσω τα πάντα!!!
Θα τα πούμε σύντομα ελπίζω.
ΦΙλιάάάάάάάάά!!!!!

I don't know if i manage to make anything else...
My mind flies to a 3days trip we are planning to go in a few days and I have to get prepared!
I hope to "see" you soon.
Kissesssss!!!!!

Monday, January 23, 2012

Δόξα τω Θεώ! - Thank God!

Για συμμετοχή στο giveaway πατήσετε εδώ.
            ****************************************

Καλησπέρα!
Καλά είστε? Εγώ σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη, συγκινημένη, νιώθω απέραντη ευγνομωσύνη!
Προτού συνεχίσετε, να σας προειδοποιήσω ότι πρόκειται για μια μεγάλη ανάρτηση.
Πριν από 9 μήνες περίπου η αδερφή μου μας ανακοίνωσε ότι περίμενε το 3ο της μωράκι. Φυσικά χαρήκαμε πολύ! Θα ήταν το 21ο εγγόνι των γονιών μου.
Έφτασε ο καιρός να κάνει υπέρηχο β' επιπέδου (ο μεγάλος υπερηχος, που λένε) και τότε διέγνωσαν οι "ειδικοί" ότι το παιδί είχε μια κοιλιακή διάταση στον εγκέφαλο, η οποία θα οδηγούσε σε υδροκεφαλία, δε θα επέτρεπε στις δομές του εγκεφάλου να αναπτυχθούν σωστά και έτσι το μωρό θα είχε διάφορα προβλήματα, σωματικά και διανοητικά.
Έκανε και άλλους υπερήχους, μαγνητική τομογραφία στο έμβρυο και οι προβλέψεις παρόμοιες, η διάταση αυξανόταν.... Στην οικογένειά μας είμαστε κατά των εκτρώσεων και φυσικά η αδερφή μου κράτησε το μωρό και δεν έκανε έκτρωση. 
Παρακαλέσαμε το Θεό, έταξαν το μωρό στην Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου και περιμέναμε με το καλό να γεννηθεί το μωρό, έχοντας μια ελπίδα στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όλα θα πάνε καλά. 
Και έφτασε η μέρα που γεννήθηκε το μωρό- σήμερα!!! Ένα μωράκι 3080 gr. υγιές, αρτιμελές, και μέχρι στιγμής το μόνο που βρήκαν είναι μια πολύ μικρή υπολειμματική βλάβη, που κατά μεγάλο ποσοστό θα απορροφηθεί. 
Φαντάζεστε τη χαρά μας! Και την ανακούφιση.... σίγουρα πρόκειται για θαύμα.... ένα θαύμα που μας δείχνει για ακόμη μια φορά ότι ο Θεός είναι κοντά μας και μας βοηθάει όταν του το ζητήσουμε με πίστη και υπομονή και αγάπη. 
Δακρύζω, ανατριχιάζω, χαίρομαι όταν το σκέφτομαι... και σήμερα όλη μέρα δεν έχει βγει από το μυαλό μου.... 
Συγχωρείστε με για τη μεγάλη ανάρτηση, αόμως ήθελα τόσο πολύ να το μοιραστώ μαζί σας και σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!

Hi!
I am really sorry and I want to apologize to my english speaking blog friends that I can not write all these in english.... 
The only things I can say is that my sister gave birth today to a baby girl that, against all doctor's predictions that it would be a baby not healthy with mental and kinetic problems, she is healthy and God did a miracle!


Wednesday, January 11, 2012

Time to give!

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!!!
Λίγο καθυστερημένη έρχομαι, αλλά τόσες οι υποχρεώσεις και ο χρόνος ελάχιστος....
Από ότι είδα πέρασα και τους 100 αναγνώστες, οπότε καιρός να χαρίσουμε κάτι. Τελευταία ήμουν λιγάκι τυχερή σε κάποιες κληρώσεις και giveaways οπότε καλό θα ήταν να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου.
Αφήστε σχόλια σε αυτή την ανάρτηση μέχρι τις 5/2/2012 και δύο (2) τυχερές θα κερδίσουν δωράκια!

Hi! Happy New Year!!!
It is a little late for this wish but tooooo many obligations and time very little to get busy with my blog.
I have over 100 followers, so it is time to celebrate and have a giveaway. Lately, I have a little bit luky on my own in two giveaways so I like to share my happiness with you.
Leave a comment here till 5/2/2012 and two (2) of you will win little gifts.


Sunday, December 25, 2011

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!- MERRY CHRISTMAS!

Χρόνια Πολλά!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Εύχομαι αυτές τις άγιες μέρες να είστε καλά, να περάσετε όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα και το φως του νεογέννητου Χριστού να φωτίζει τις ψυχές όλων μας, να μας χαρίζει ελπίδα και πόθο για μια καλύτερη ζωή.
Φέτος εμείς το δεντράκι μας το στολίσαμε λίγο αργά- για την ακρίβεια την Πέμπτη που μας πέρασε. Όμως ήταν μια ιδανική μέρα, καθώς έξω χιόνιζε και θύμιζε τόσο πολύ Χριστούγεννα!
Το δέντρο τελειωμένο δε νομίζω να το δείτε καθώς τα παιδιά δε μ'αφήνουν προς το παρόν να το αγγίξω. Ξέρετε, όλα τα στολίδια σε μια μεριά....αλλά μου αρέσει κι έτσι! Τα παιδιά μου καμαρώνουν και τα χαίρομαι!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΆ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

Η πρώτη φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το μπαλκόνι όταν χιόνιζε ενώ τα παιδιά μέσα στόλιζαν το δέντρο:)!





Monday, December 12, 2011

Take your time...

Καλησπέρα!
Πως πάνε οι ετοιμασίες για τις γιορτές; Φτιάχνετε πραγματάκια;
Εγώ πέρα από χριστουγεννιάτικες κάρτες δεν έχω κάνει κάτι άλλο!
Εκτύπωσα διάφορες φωτογραφίες πρόσφατα και έτσι έχω στο πρόγραμμα να φτιάξω διάφορες συνθέσεις και αλμπουμάκια. Το ΣΚ λοιπόν ετοίμασα ένα layout το οποίο θα συμμετάσχει σε 3 προκλήσεις: BITW, OUAS και TCR, μια και η έλλειψη χρονου δεν επιτρέπει να φτιάξω διαφορετικά για το καθένα.
Η μικρή μου- που τώρα αρκουδίζει "τρέχοντας" - στην προσπάθειά της να τα καταφέρει δεν το βάζει κάτω, αν και εκνευρίζεται! Το επόμενο κατόρθωμά της θα είναι να σταθεί κανονικά πλέον, στα πόδια της. Από μέρα σε μέρα την περιμένω...
Για τη σύνθεση αυτή, πήρα έμπνευση από τα μαθήματα που παρακολουθώ στο missartspapercrafting, προσπαθώντας να κάνω ένα shadow box. Χρησιμοποίησα χαρτιά webster's pages και tissue tape και έκανα τη σύνθεση να μοιάζει με κάδρο.
Eλπίζω να σας αρέσει.

Hi blogfriends!
How are you doing with your christmas preparations? Do you make a lot of things?
Me, except of some christmas cards, have made nothing else.
I managed to finish a layout this weekend with my little sweet girl trying to crawl. She did it! And now I am waiting for her to stand up on her feet.
I inspired for this lo from lessons at missartspapercrafting, trying to make a shadow box. I hope it seams a little bit. They are really nice and very teaching lessons.
I am going to take place in 3 challenges with this layout. At BITWOUAS and TCR.
For the layout I used webster's pages papers, tissue tape, prima flower and butterfly punch.
Hope you like it.