Wednesday, December 1, 2010

Καλώς σας βρήκα!

Γεια σας και πάλι!
Ύστερα από ένα χρόνο απουσίας αποφάσισα και πάλι να ασχοληθώ με το blog μου. Η αλήθεια είναι ότι το είχα παραμελήσει εδώ και πολύ καιρό καθώς είχα πολλά πράγματα να σχοληθώ που δε μου άφηναν καιρό να κάνω αυτό που θέλω.
Το καλό είναι ότι επιτέλους πήγαμε στο δικό μας καινούργιο σπίτι, όπου όλα είναι στη θέση τους και το σημαντικό για μένα ότι έχω το δικό μου χώρο, το γραφείο μου, όπου στεγάζω τα βιβλία μου και τα σκραμπουκικά μου είδη!!! Φωτογραφίες από το χώρο θα βάλω κάποια άλλη στιγμή καθώς τώρα επικρατεί ένα χάος!
Με την ευκαιρία λοιπόν και της αγοράς της καινούργιας μου φωτογραφικής μηχανής εγκαινιάζω-ξανά- και τον προσωπικό μου χώρο έκφρασης.

Hi again!
After a year of absence I decided to get busy again with my blog, which I have ignored for a year. I was busy with other things that didn't let me to do what i wanted to do.
So, the best of all is that we have moved to our new home and everything are in their place and something very important is that i have my one space- home office- to have my books and my scrapbook things!!!
Now that i have settled down and my life is again in order and my new camera is in my hand, i decided to renew my personal expression place.
(Sorry for my bad english!)



\


No comments: