Friday, October 14, 2011

Candy time!



Καλησπέρα σας!!!

Τι κάνετε; Εγώ "τρέχω" και δε βλέπω να προλαβαίνω να πάρω μέρος στην πρόκληση της Λένας για το μίνι άλμπουμ... σνιφ! Δεν πειράζει...
Κατά τα άλλα είμαι μια χαρά και σήμερα έχω γενέθλια! Γι' αυτό περάστε από το "σπιτάκι" μου που κερνάω τουρτίτσα:). Επίσης, ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ που με θυμηθήκατε και μου στείλατε τις ευχές σας.
Την άλλη Παρασκευή- 21/10- θα κάνω μια κλήρωση για ένα δωράκι- δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι...αλλά σύντομα θα γίνει και αυτό.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Να έχετε ένα όμορφο και χουχουλιάρικο ΣΚ (έπιασε κρύο, καιρός για δύο!).

Hi!!
How are you? I am soooo busy and i don't think I will manage to take place in Lena's challenge for a mini album... Never mind. There are gonna be more!
But, I am happy and today is my birthday! So, come a "walk" from my "house", there is a piece of cake for you. I have to thank you all who remembered me and sent your wishes! THANK YOU SO MUCH!
And next Friday- 21/10- i will make a draw for a candy. Don't know yet what but it will be known soon.
The only thing you have to do is to leave a comment here.
Have a nice and lovely weekend! (here has started to be cold!).


27 comments:

olympia said...

Μαρία να τα εκατοστήσεις!!!
Ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα!

Christina V. said...

Πολύχρονη Μαρία μου γεμάτη χαρά, υγεία και δημιουργικότητα. Πολλά φιλιά!

Myrto said...

Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά!

Aliki said...

Πολύχρονη Μαρία!...θα με κεράσεις και μένα λίγη τούρτα, φαίνεται πεντανόστιμη!Να περνάς πάντα καλά!

Lefkothea said...

Μαρια,πολυχρονη κι ευτυχισμενη!!!Αντι να σου κανουμε εμεις δωρακι θα μας κανεις εσυ???Λοιπον,αν αυτο που θα αποφασισεις εχει την τεχνη σου και το μερακι σου,ειμαι σιγουρη πως θα παρακαλαμε να εχεις γενεθλια καθε μηνα!!!Πολυχρονη!!!

Ελευθερία said...

να τα εκκατοστήσεις Μαράκι!!!! πολύχρονη και δημιουργική!!!!!

Lefki said...

Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά!
Ευχαριστούμε για το δωράκι. Η τούρτα είναι υπέροχη!!!

Aggeliki said...

Να τα εκατοστήσεις!!! Υπέροχη τούρτα . Να μας δώσεις τη συνταγή

Αλέκα said...

Μαρία Χρόνια Πολλά ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!! Ευχαριστώ πολύ που πέρασες απ το σπιτάκι μου.

SofiaSidi Arts and Creations said...

Χρόνια πολλά και καλά!!! Ευτυχισμένα και δημιουργικά! :)

justice said...

xronia polla!!!panta me ygeia kai dimiourgikotita!o,ti potheis! H tourta de to syzhto einai foveri!

ΕΛΕΝΗ said...

Μαράκι χρόνια πολλά ότι επιθυμείς να είσαι γερή ευτυχισμένη και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!Φιλάκια

eudokia said...

Μαρια μου...χρονια πολλα!!!λιγο αργοπορημενα!!!
να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη!!

Σοφία Υφαντίδου said...

Χρόνια Πολλά! Ό,τι επιθυμείς! :)

Eυθυμία Κάρμη said...

Μαρία μου , Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς!!!!!!

Ioanna K. said...

ζηλεύω όλες εσάς που φτιάχνετε τόσο ωραίες κάρτες!!! το scrapbooking πρέπει να είναι ωραίο...ίσως προσπαθήσω κάποια στιγμή! ^^ χρόνια πολλά! πολύχρονη! χαίρομαι που σε βρήκα!

EFI said...

Μαρία μου καταρχήν χρόνια σου πολλά γεμάτα υγεία, ευλογία, αγάπη και τόσο κέφι για δημιουργίες!!!!! Να χαίρεσαι την κάθε σου μέρα και να είσαι κοντά σε θετικούς ανθρώπους γεμάτους αγάπη! Δεν μπορώ να αντισταθώ στην τουρτίτσα σου κι ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι σου! Η ώρα είναι περασμένη, βουτηγμένη στις μπογιές φτιάχνω την κάρτα για την πρόκληση της Ελένης! Καλή μας επιτυχία!!!!

Κατερινα said...

Μαρακι μου χρονια σου πολλα ...να εισαι παντα καλα,ευτιχισμενη με υγεια και παντα δημιουργικη!!φιλακια και να περασεις ενα ομορφο ΣΚ..

Panagiota said...

Xρόνια πολλά Μαράκι να τα εκατοστήσεις,να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!Φιλάκια

Elena said...

Χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσεις. Να είσαι χαρούμενη, ευτυχισμένη και να δημιουργείς πάντα.Φιλιά

fotolabida maria said...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

Δέσποινα said...

Αμάν και είπα να μην το ξεχάσω και το ξέχασα!Χρόνια πολλά Μαρία μου,εύχομαι ο Θεός να δίνει υγεία σε όλη την οικογένεια,φώτιση,κουράγιο σε σένα για να τα μεγαλώσεις και μπόλικη έμπνευση για πανέμορφες δημιουργίες όπως αυτές που μας έχεις συνηθίσει!Φιλιά πολλά!

zoe said...

happy happy birthday with many sweet wishes!!! ευχομαι τα καλυτερα σε σενα και την οικογενεια σου! φιλακια

Katerina said...

Μαράκι μου γλυκό και τρυφερό, σου ευχομαι τα καλύτερα μέσα παό την καρδιά μου!
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και γερή και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!
Φιλάκια πολλά

Irene said...

Μαρακι μου χρονια σου πολλα,να εισαι παντα καλα,ευτιχισμενη με την οικογενεια σου, με υγεια και παντα δημιουργικη!!

despina said...

Tελευταία και καταιδρωμένη!!!!σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις να είσαι πάντα καλά με χαρά και υγεία!!!πιστεύω να πρόλλαβα το χρονικό περιθώριο!αν δεν πρόλλαβα δεν πειράζει και πάλι σου στέλνω τις ευχές μου!!καλημέρα!!!

Anonymous said...

Εγώ μάλλον η τελευταία, αλλά η αγαπη μου και συμπάθεια προς εσένα μεγάλη!!! :) :) Να σε χαιρόμαστε Μαράκι, και πάντα καλά να εισαι!!!