Tuesday, November 15, 2011

Βραβείο!- Award!



Γεια σας φιλεναδίτσες μου!
Καλά είστε; Εγώ είμαι μια χαρά και χαίρομαι ιδιαίτερα που άρχισαν τα κρύα και πρεπει να ντυνόμαστε ζεστά για να βγούμε, ανάβουμε το τζάκι και περιμένουμε τα Χριστούγεννα!
Σήμερα δεν έχω να σας δείξω κάποια δημιουργία-καθώς ακόμη προσπαθώ να ¨στήσω¨ ένα lo... το πρώτο μου. Εκτός αυτού πρέπει να τελειώσω και μια εργασία...
Έχω όμως ένα βραβείο που μου χάρισε η καλή μου Δέσποινα και είναι ότι πρέπει με αυτό τον καιρό να τα "τσούξουμε" λιγάκι!
Δεσποινάκι μου σε υπερευχαριστώ και πίνω στην υγεία σου και ότι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!

Hallo my friends!
How are u? I am fine and I am happy that the weather gets cold, we need to get dressed warm to get out, stay near the fireplace and wait for Christmas!
Today I have not anything to show you as I am still trying to make my first lo but I didn't manage yet to do so. But, I have to finish a homework too...
I have, although, the award that my dear friend Despina donated me and it is a must with this cold weather:)
Despina, I thank you so much and I am drinking it to you and wishing you the best!

4 comments:

Elena said...

Oι καλοί όλα τα προλαβαίνουν: και lo και εργασίες και να τα πιάνουν με τα φιλαράκια τους και παίρνουν και βραβείο!!!

Elena said...

**και να τα πίνουν με τα φιλαράκια τους**

Elena said...

Μαράκι, σου έχω στείλει email.:-)

Δέσποινα said...

Μαρία μου έχεις ένα από τα αγαπημένα μου blogs...οι δημιουργίες σου πάντα μου άρεσαν και μπαίνω συχνά για να πάρω ιδέες!!!Στην υγειά μας λοιπόν, να πάνε κάτω τα φαρμάκια!Μόνο ευχάριστα να μας συμβαίνουν από δω και μπρός!Ανυπομονώ να συναντηθούμε κι από κοντά επιτέλους!Φιλιά πολλά!