Sunday, February 9, 2014

New...

Hi there!!
Τι κάνετε; Περνάτε όμορφα και δημιουργικά;
How are you? Are you creative?

Εγώ λίγο από όλα.... προσπαθώ.
I try...

Ένα από τα "πειράματα" που κάνω τελευταία είναι να μάθω να ζωγραφίζω πρόσωπα. Έτσι αυτό που βλέπετε είναι η πρώτη προσπάθεια σε χρωματικό επίπεδο (σχέδιο έχω ξανακάνει- τρομάρα μου!!!).
One of my "experiments" lately is to learn drawing portraits. This one os my first attempt coloring- please be kind! (I have done drawing before... not talented eh?)

Και μια και για μένα αυτό είναι καινούργιο, λέω να το βάλω και στην πρόκληση στο
http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/#, ένα καινούργιο blog προκλήσεων και έχει ως κανόνα για το μήνα Φεβρουάριο να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη "new" στη δημιουργία μας.
And, as this is something new for me, I will take part in a new challenge blog http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/#, where we have to use the word "new" on our creation.


9 comments:

justice said...

Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας! Οι πειραματισμοί σου σε οδηγούν σε εξαιρετικά μονοπάτια και ένα απο αυτά είναι κ η δημιουργία αυτού του προσώπου! μ'αρεσουν πολύ τα χρώματα που διάλεξες! Καλή συνέχεια! σε περιμένουμε κ τον άλλο μήνα !

Helen Hapsi said...

Μαρία μου καλημέρα! Συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα της σελίδας σου, οι δοκιμές και οι προσπάθειές μας πέρα απο ότι συνήθως κάνουμε, μας πάνε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά!!
Μου αρέσει πολύ το πρόσωπο που έφτιαξες, έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά !!! Ενα μεγάλο μπράβο απο μένα, και ένα καλωσόρισες απο το Scraps n Pieces για την όμορφη συμμετοχή σου!!

Amy Petrou said...

Μπράβο Μαρία!!! τέλεια χρώματα, μ' αρέσει πολύ που πειραματίζεσαι κι εσύ όπως όλες μας... έτσι μαθαίνουμε ;)

Σ' ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

Aliki said...

τι όμορφο πρόσωπο...τι αρμονικά χρώματα! μπράβο σου Μαρία, πάνω απο όλα που πειραματίζεσαι και προσπαθείς να μαθαίνεις κάτι καινούριο! ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

Valia Katzaki said...

Μαρία μου το πρόσωπο ειναι πολυ εκφραστικό και όλη η σελίδα αποπνέει μια γαλήνη και μια ευτυχία! Σε ευχαριστούμε που επαιξες μαζι μας!

Maria said...

Καλησπερα! Πολυ ωραία χρώματα οχι μονο στο background αλλα κ στο προσωπο, που θεωρω πως ειναι απο τα πιο δυσκολα να πετυχει κανεις. Ελπιζω να συνεχισεις τους πειραματισμους σου κ ανυπομονώ για τις επομενες δημιουργίες σου! Ευχαριστούμε πολυ πολυ για τη συμμετοχη σου στο scrapsnpieces!!

Myrto said...

Μαρία μου τα πρόσωπα είναι από τα πιο δύσκολα στο mixed media. Συνέχισε να παίζεις μαζί τους και κάθε μέρα θα είσαι και πιο ικανοποιημένη με τα πειράματα σου. Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

ο παρατηρητης said...

χρόνια πολλά σε περιμένω στο blog μου

alexandra polyzou said...

χαίρομαι που μοιράστηκες μαζι μας τους εξαίρετους πειραματισμούς σου!!!!πολύ μου αρεσει το αποτέλεσμα!!!σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!!!