Friday, June 29, 2012

4 ήλιοι στη ζωή μου- 4 suns in my life

Η πρόκληση του get creative της 1ης Ιουνίου είχε σαν θέμα τον ήλιο. Κι επειδή τίποτε άλλο δε φωτίζει τη ζωή μου όσο τα παιδιά μου, έφτιαξα μια σύνθεση με τους πρωταγωνιστές της ζωής μου. Χρησιμοποίησα το σκετς από το purple pumpkin, οπότε παίρνω μέρος και στη δική τους πρόκληση.

get creative's 1st june challenge has as subject the "sun". My kids are the suns in my life, so I made a challenge with my sweeties. I used purple pumpkin's june sketch, so I am taking part in their challenge too.


Συγγνώμη για τη σύντομη ανάρτηση, αλλά πρέπει να προλάβω την 1η πρόκληση που λήγει σε 20'!!!

Sorry for the short post, but I have to catch up the first challenge that ends in 20'!

8 comments:

Aliki said...

κουκλιά και τα 4 ! και η σύνθεση απλά ονειρεμένη...μου αρέσουν πολύ τα διακοσμητικά σου αλλά και το φόντο στην σελίδα σου! καλή επιτυχία και στις 2 προκλήσεις Μαρία!

Chantal Vandenberg said...

Very cute - love the green background! Thanks so much for playing along with us this month at Purple Pumpkin!

Nadia Cannizzo said...

so cute! God bless your gorgeous family :)

EFI said...

Μαράκι κουκλιά και τα 4!!!!! Ειδικά το χαμόγελο της μικρής … λιώνω : ) Πολύ όμορφη η σύνθεση σου!!!!! Love love love!!!! Ευχαριστούμε πολύ που την μοιράστηκες μαζί μας στο Get Creative!!!

Anonymous said...

Hi Maria , oops I nearly missed this ! What a fabulous layout showcasing your four little angels this is stunning, filled with so much fun and joy. Thank you for playing along with us at Get Creative with this beauty and good luck.

Marie

Demi said...

Υπέροχη η συνθεσή σου όμορφα χρώματα!!!!να χαιρεσαι τα κουκλάκια σου!!!!!καλη επιτυχία!

Vicky Varvadouka said...

Πωπω...πως μεγάλωσε έτσι η μικρή!!!Περνάει ο χρόνος σαν νερό!!! Υπέροχη σύνθεση Μαράκι μου! Να χαίρεσαι όλα τα κουκλιά σου!!!!
Φιλάκια!

Unknown said...

a very creative background...thanks for playing along at PP