Saturday, June 30, 2012

scrap friends!

Το c'est magnifique για το μήνα Ιούνιο είχε μια πρόκληση με αυτό το σκετς

Στη φωτογραφία είμαστε μαζί με την Ελένη (κοινώς "γκουρού"), από τις πρώτες σκραποφιλενάδες που γνώρισα και από κοντά. Τα λόγια είναι περιττά.... όλοι γνωρίζουμε τι υπέροχος άνθρωπος που είναι και νιώθω πολύ τυχερή που την έχω συναντήσει.
Χρησιμοποίησα υλικά από το κιτ του Ιουνίου από το c'est magnifique, αλλά και διάφορα που είχα, όπως τα resist canvas της prima, λουλουδάκια, κορδέλες.

This month c'est magnifique had a challenge with the sketch above.
In photo I am with a scrap friend Eleni- the first I met- and that here we call her "guru" because she is an awesome person and an excellent scrapper! She always advices us and we can ask her anything! I feel very lucky I have known her!

I used June's kit stuff and some fro my stash, like resist canvas, flowers, blooms.
Hope you like it.






και μερικές λεπτομέρειες



4 comments:

Aliki said...

...είναι όντως φοβερός άνθρωπος η Ελένη...και η σύνθεση σου όμως απίθανη!φοβερά όλα τα 'διακοσμητικά' που χρησιμοποίησες, ταίριαξαν όλα τέλεια! καλή επιτυχία Μαρία!

Anonymous said...

Αχ Μαράκι μου συγκινήθηκα ... εγώ είναι η τυχερή που σε γνώρισα ... είσαι μια υπέροχη ψυχή ... Φοβερή η συνθεση ... μου αρέσει πάρα πολύ και την θαυμάζαμε εγώ, η νύφη μου [τυχαια στο σπιτι] και η μητέρα μου!!! :) :) :) :) <3 <3 <3

Perform said...

You've done wonderful work with the sketch...this layout is beautiful!

Maria Tsil said...

Μαράκι φοβερή σύνθεση και φοβερή φωτογραφία!Είστε και οι δύο κούκλες!Καλή επιτυχία!